Entrega de diplomes RMI

Continuant amb el procés de participació social i millora de les competències professionals dels nostres alumnes, hem dut a terme diversos cursos de competències bàsiques per a la inserció en el món laboral.

Hem fet mòduls formatius de tota mena: comerç, magatzem, alfabetització, TICs per a la inserció laboral, anglès, habilitats socials, etc. Ademès els alumnes que s’han acabat graduant amb nosaltres han pogut obtenir els certificats de manipulador d’aliments i carretons elevadors.

Aquest divendres passat s'ha fet entrega dels diplomes a la promoció d'alumnes del 2016 per haver participat en el programa de Renda Mínima d’Inserció “PROGRAMA FORMATIU PALMA 1”, que organitza l’Àrea d’Inclusió Social, a través de la Secció de Prestacions, i ha impartit l’entitat Fundació per a la Formació i la Recerca. Va venir la directora insular d’Inserció de l’IMAS, la Sra. Teresa Vallespir, a fer l’entrega en persona d’aquests diplomes als alumnes que han superat el curs amb èxit.

A mitjan dematí tinguerem també un convidat molt especial, en Festus Bedaseraye, autor del llibre “De África llegué” que ens va fer una xerrada explicant la seva evolució personal, motivant-nos a lluitar pels nostres somnis, perquè amb voluntat RES ÉS IMPOSSIBLE!

Vam aprofitar la jornada per donar també la benvinguda a la promoció del 2017, que van poder compartir anècdotes i experiències amb els antics alumnes.

*Fotografia de'n Festus Bedaseraye, autor del llibre “De África llegué”

Planning del dematí:

10h: Acomiadament del curs i activitats de cohesió grupal.

11h: Xerrada Festus Bedaseraye

12h: Teresa Vallespir – Entrega de diplomes.

12’30h: Concurs sorpresa de cuina.

13’30h: Dinar intercultural.

*Fotografia dels alumnes de Renda Minima d'Inserció curs 2016

Vam gaudir d’un gran dia!^^