Servei d’Intervenció Socioeducatiu d’Inca

La finalitat d’aquest servei és la de fer un seguiment i suport acadèmic i d’educació Integral a infants i joves que tenen problemes socials i problemes d’atenció (TDH, dislèxia, entre d’altres).

La prestació de serveis d’ intervenció socioeducativa no residencials per a infants i joves és una funció adscrita als serveis socials comunitaris bàsics de l’ Ajuntament d’ Inca. L’ objecte principal del servei és la prevenció i/o reducció de les situacions d’ exclusió social com la intervenció socioeducativa sobre situacions de risc d’ exclusió social, amb la finalitat de potenciar la inserció a nivell social, educatiu, formatiu, de temps lliure, laboral, etc. d’ infants i joves, juntament amb les seves famílies, que es trobin en situació de risc social i/o dificultats socials residents a Inca. Les intervencions de les educadores socials poden ser als centres educatius, als domicilis de les persones beneficiàries i/o altres llocs específics d’ acords amb les activitats a realitzar: carrer, places, locals municipals, entitats d’ oci i temps lliure.

Integrants:

Bàrbara Nadal