Programes formatius, d’ inserció social i laboral a persones beneficiàries de la renda mínima (RMI)

Programa formatiu, en el que hi ha gran part dels usuaris que són joves, on es capaciten per obtenir una Renda Mínima d’Inserció.

La programació formativa que l’ IMAS destina per prevenir les situacions més greus de pobresa i exclusió a la població de tota l’ illa de Mallorca mitjançant la consolidació dels eixos d’ intervenció sobre RMI i complementar el Pla d’ inserció sociolaboral a través de programes formatius específics estructurats en diferents itineraris. La Fundació realitza aquest servei de formació en activitats de la família professional d’ hostaleria i turisme, comerç i d’ inserció social i prelaboral per a majors de 25 anys perceptors o beneficiaris de la renda mínima d’ inserció per a usuaris en situació de vulnerabilitat sociolaboral. A més, és té en compte actuacions d’ informació, orientació, habilitats bàsiques, formació ocupacional, acompanyament laboral i possibilitat de pràctiques per assolir el coneixements de la formació.

Integrants

Mª Antònia Segui

Lloc de realització: Palma
Durada: Des de Gener de 2013.