Treball preventiu i socioeducatiu amb infants i joves

L’ objecte principal del servei és la detecció precoç i prevenció de situacions de risc d’ exclusió o mancances bàsiques familiars, educatives, afectives.. que afecten a la població infantil i juvenil als residents de Llucmajor. Les intervencions directes a infants i joves, juntament amb les seves famílies, a fi d’ evitar l’ agreujament de la seva situació i la separació del seu entorn familiar i social. Aquest servei treballa conjuntament en el departament de Serveis Socials de l’ Ajuntament de Llucmajor promovent el benestar, pal•liar els dèficits socials i treballar per la solució de les problemàtiques i en la millora de la qualitat de vida d’ aquest col•lectiu dins la comunitat.

Integrants

Natalia Alfonsín