Servei d’Aatenció al Ciudadà Estranger (SACE) a Andratx

Servei de intèrprets amb llengües estrangeres per atendre a la població resident o no resident i proporcionarles la informació requerida referent als serveis propis de l’ajuntament i del Municipi.

El servei d’atenció al ciutadà estranger de l’Ajuntament d’Andratx (SACE) ofereix un servei per atendre al públic estranger resident o no al Municipi en els idiomes anglès i alemany i atén personalment a la ciutadania estrangera facilitant-los les gestions que necessitin realitzar dins les dependències municipals. La Fundació per a la formació i la recerca ha dotat el citat servei amb un professional encarregat d’atendre el servei en anglès i alemany.

Integrant

Carlos Cordero

Lloc de realització: Ajuntament d’Andratx.
Durada: Des de març de 2016.