Servei d’Atenció al Turista Estranger (SATE) a Magaluf i Peguera

Servei de intèrprets amb llengües estrangeres que volen fer qualque denúncia o han de declarar a les dependències de la Guàrdia Civil.

El servei d’atenció al turista estranger (SATE) ofereix un servei per atendre al públic estranger resident o no als Municipis en els idiomes anglès i alemany i atén personalment a la ciutadania estrangera facilitant-los les gestions que necessitin realitzar dins les dependències municipals. La Fundació per a la formació i la recerca ha dotat el citat servei amb un professional encarregat d’atendre el servei en anglès i alemany per diverses víes: telefònicament, per correo electrònic o per telèfon. El servei d'atenció al turista estranger (SATE) de Magaluf i Peguera tindrà lloc a les instal·lacions de la Guardia Civil dels Municipis.

Lloc de realització: Ajuntament d’Calvià.
Durada: Des de juny de 2016.