Servei d’Intervenció Socioeducativa de Bunyola

L’educador/ora social actua amb infants i joves d’entre 3 i 18 anys aproximadament, que es troben en situació de dificultat i que sovint

La prestació de serveis d’ intervenció socioeducativa no residencials per a infants i joves és una funció adscrita als serveis socials comunitaris bàsics de l’ Ajuntament de Bunyola. L’ objecte principal del servei és la prevenció i/o reducció de les situacions d’ exclusió social com la intervenció socioeducativa sobre situacions de risc d’ exclusió social, amb la finalitat de potenciar la inserció a nivell social, educatiu, formatiu, de temps lliure, laboral, etc. d’ infants i joves, juntament amb les seves famílies, que es trobin en situació de risc social i/o dificultats socials residents a Inca. Les intervencions de les educadores socials poden ser als centres educatius, als domicilis de les persones beneficiàries i/o altres llocs específics d’ acords amb les activitats a realitzar: carrer, places, locals municipals, entitats d’ oci i temps lliure.

Lloc de realització: Bunyola.
Durada: Des de setembre de 2016.