Serveis d'Educació Social per tasques socioeducatives amb Infants i Joves a la unitat de Treball Social de Sa Coma

L'objectiu d'aquesta iniciativa és donar una atenció individualitzada, grupal i comunitària dirigida als infants i joves a la zona costanera de Sa Coma juntament amb les seves famílies, que es trobin en situació d’exclusió social i amb dificultats socials.

Esteim fent feina intensament per a la detecció i prevenció de situacions de risc o d’exclusió social, orientant i assessorant als menors en risc:

• Analitzam, planificam i avaluam l’entorn i les intervencions per part del servei.
  • Elaboram i feim el seguiment de projectes de prevenció, promoció social o intervenció comunitària en el seu àmbit geogràfic, concretament Sa Coma.
  • Ens coordinam amb la resta de professionals del servei per poder establir criteris i estratègies d’intervenció d’una forma global i consensuada.
  • Organitzam i administram les nostres intervencions conjuntament amb el recursos del Municipi i organitzam activitats educatives pels joves i infants.
    Afavorint una integració dels joves al seu entorn social, familiar i comunitària.

Lloc de realització: Sant Llorenç de's Cardassar, Sa Coma
Durada: Actualitat