Servei d'orientació laboral per a persones amb discapacitat

El present programa s’emmarca en la línia del SOIB d’impulsar un procés de canvi i d’innovació constant pel que fa als processos d’acompanyament professional en l’ocupació. S’ entenen per processos d’ inserció per a la ocupació de col•lectius vulnerables el projecte d’ ajuda individual, personalitzada i integral, en els quals la persona, mitjançant l’ acompanyament constituint un projecte professional que integra les necessitats personals amb les exigències socials, amb l’ objectiu final d’ incorporar-se al mercat de treball de forma regular. Aquesta visió tracta d’integrar les necessitats personals amb les exigències socials i la Fundació es dedica a atendre a persones amb alguna discapacitat (física, sensorial, etc.) i amb dificultats especials d'inserció laboral, fomentant accions que impulsin la integració d’ aquests col•lectius al món laboral de manera regular i de qualitat, per donar resposta a un problema d’ interès públic emmarcada en la realitat social actual.

Subvenció otorgada per:

Lloc de realització: Palma